05 Marec 2019

Fiat ponúka nový zážitok zo zariadení Apple v rámci celej rodiny Fiat 500 120th

 

  • V rámci osláv 120. výročia svojho založenia prichádza Fiat s jedinečnou ponukou pre svojich zákazníkov na vybraných európskych trhoch. Zákazníci, ktorí si zakúpia ktorýkoľvek model rodiny 500 120th, ktorú je možné označiť za najelegantnejší a najlepšie pripojený rad 500 všetkých čias, získajú zadarmo prístup pre streamovanie viac ako 50 miliónov skladieb na Apple Music.
  • Nový rad 500 120th zahŕňa funkciu Apple CarPlay, ktorá užívateľom zariadení iPhone® umožňuje vykonávať telefonické hovory, odosielať a prijímať textové správy, streamovať hudbu z Apple Music, prehrávať audioknihy a podcasty, získavať smerové inštrukcie optimalizované podľa dopravnej situácie a mnoho ďalšieho.
  • Exkluzívny playlist značky Fiat nazvaný „120 Years of Songs" je k dispozícii iba na Apple Music a vznikol v rámci osláv 120. výročia značky. Symbolicky zahŕňa 120 slávnych skladieb rôznych umelcov a žánrov.
  • Pre reklamnú kampaň na novú rodinu 500 120th bola použitá skladba Just One Lifetime od Stinga a Shaggyho z ich nového, cenou Grammy ovenčeného albumu 44/876.

 

V rámci osláv 120. výročia svojho založenia pripravila značka Fiat pre svojich zákazníkov, ktorí si zakúpia model z rodiny 500 120th jedinečnú akciu. Nová rodina 500 120th, najelegantnejšia a najlepšie pripojená rodina značky Fiat všetkých čias, ktorá sa predstavuje na práve prebiehajúcom autosalóne v Ženeve, otvára novú kapitolu v oblasti konektivity. Tá má byť podľa zásad značky Fiat vždy demokratická, bezpečná a užívateľsky prívetivá. Cieľom Fiatu je ponúknuť možnosť bezplatného streamovania viac ako 50 miliónov skladieb z Apple Music a súčasne zlepšiť ich zážitok z vozidla prostredníctvom funkcie Apple CarPlay, ktorá predstavuje najbezpečnejší a najchytrejší spôsob použitia iPhonu® vo vozidle.

 

Počas niekoľkých posledných rokov sa oblasť konektivity neustále vyvíja a srdce vozidla sa tak presunulo z pod kapoty do vrecka vodičovej bundy. Úplne logicky sa tak Fiat rozhodol vodičovi poskytnúť druhého kopilota v podobe funkcie Apple CarPlay, ktorá zákazníkom umožní obsluhovať iPhone aj počas jazdy a integroval ju do hlavnej obrazovky vozidla. S Apple CarPlay môžu zákazníci prostredníctvom hlasového ovládania Siri® telefonovať, odosielať a prijímať textové správy, prehrávať audioknihy a podcasty, získavať smerové inštrukcie optimalizované podľa dopravy a mnoho ďalšieho. Zákazníci budú môcť tiež streamovať viac ako 50 miliónov skladieb z katalógu Apple Music a počúvať ich na prémiovom audio systéme BeatsAudio**. Výsledkom je tak nikdy nekončiaci playlist.

 

K svojmu 120. výročiu pripravila značka Fiat na Apple Music špeciálny playlist nazvaný „120 Years of Songs". Playlist predstavený na autosalóne v Ženeve bude priebežne aktualizovaný až do júla, kedy prebehnú oficiálne oslavy narodenín značky Fiat. V tento okamih bude playlist obsahovať 120 skladieb. Bude sa jednať o skladby z mnohých krajín, rôznych žánrov aj sprievodné skladby z reklám značky Fiat, napríklad Freedom od Pharrella Williamsa, Just One Lifetime od zoskupenia Sting & Shaggy, On An Evening In Roma od Michaela Bublého a Dynamite od Nicky Blitz.

Pre uvedenie novej rodiny 500 120th vytvoril Fiat reklamnú kampaň so Stingom a Shaggym a ich novou skladbou Just One Lifetime pochádzajúcou z albumu 44/876, ktoré získalo prestížnu cenu Grammy. Reklama predstavuje exkluzívnu výbavu a novú vizáž rodiny 500 120th. V reklame na model 500X 120th môžeme vidieť ikonické duo Sting & Shaggy v sprievode ich skladby Just One Lifetime.

Reklamný spot zaberá dievčinu, ktorá vo svojom vozidle smeruje do klubu, pričom počúva skladbu Stinga a Shaggyho. Cestou vyzdvihne kamarátku. Po nejakej chvíli sa dievčatá ocitajú uprostred nevšedného okamihu, na zadných sedadlách totiž sedia a spievajú Sting a Shaggy. Čoskoro dorazia do cieľa, a obaja víťazi Grammy sa objavia znova, tentoraz na javisku. Reklama končí tvrdením „FIAT Driven by dreams since 1899", ktoré oznamuje, že Fiat stojí na strane zákazníkov už 120 rokov, počas ktorých uspokojuje ich túžby a každú cestu mení na sen. Súčasne sa snaží hľadať v snoch inšpiráciu a ponúknuť demokratické a dostupné technológie, tak, ako u novej rodiny 500 120th.

Reklama vytvorená agentúrou Leo Burnett v spolupráci so spoločnosťou Starcom bola natočená v Barcelone a réžie sa ujal Joseph Kahn, ktorý predtým spolupracoval napríklad s Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga a Taylor Swift. Súčasne bol tiež režisérom videoklipu Just One Lifetime, ktorého je Fiat mediálnym sponzorom. Na podporu partnerského albumu, ktorý sa drží na vrchole hitparád, usporiadajú Sting & Shaggy, obaja v produkcii Cherrytree Music Company, rad koncertov vo Veľkej Británii, a to od 19. do 25 mája. Pre ďalšie informácie navštívte stránky www.sting.com.

 

* Predplatné na Apple Music bude platiť po dobu šiestich mesiacov. Kupci, ktorí sú už k službe Apple Music prihlásení dostanú zadarmo tri mesiace.

** Audio systém Beats je k dispozícii v rámci voliteľnej výbavy.

 

 

Turín, 5. marca 2019

 

najnovšie videá

rozšírené vyhľadávanie

Vyhladávanie...

Od
Pre
Vyhladávanie

Obrázky


Download

Súvisiace obrázky


Príložit súbor